Avatar billede Daniel87 Nybegynder
31. marts 2010 - 06:58 Der er 2 kommentarer

Mac og ps3

Hey der..

Jeg er ikke ret skarp til det med computer og netværk. Så håber i kan hjælpe mig..

Jeg har fået fortalt at man via sin mac kan streame musik over på playstation.. Jeg var ved en fejl logget på min underbos net både med ps3 og mac og kunne sagtens streame musik uden at skulle ændre i nogen opsætninger. Men på mit eget kan jeg bare ikke få det til at virke. Jeg har selv tdc net hvis det hjælper jer til et svar?
Avatar billede jedimaster Nybegynder
31. marts 2010 - 10:18 #1
Prøv at tjekke denne her:
http://www.nullriver.com/products/medialink

Har den selv og det VIRKER!!!
Avatar billede Daniel87 Nybegynder
31. marts 2010 - 21:12 #2
Jeg har medialink, problemet er noget med nogle porte og upnp der skal åbnes for. Nogen siger noget med ens ip-adresser. Men jeg fatter fuldstændig minus hvad alt det her angår... HJÆÆÆLP! :)