Avatar billede dennisdall30 Nybegynder
29. marts 2010 - 23:35 Der er 3 kommentarer

Webhotel fra Uno Euro

Jeg skal snart til at forny mit webhotel fra Unoeuro.
Det koster 400 kroner per år.

https://www.unoeuro.com/products.php

Jeg har mit domæne www.dennisdall.dk som mit hoveddomæne og mit
firmadomæne www.dallscoaching.dk som tilknyttet domæne.
Jeg ville gerne have byttet dem om så mit firma domæne blev mit hoveddomæne men det siger Uno Euro ikke kan lade sig gøre.

Hvilken betydning har det mht. google og SEO hvilke domæne der er hoveddomæne og tilknyttet domæne?

Jeg har 4 domæner ialt og jeg skal betale 8 euro for hvert tilknyttet domæne i oprettelsesudgift er det normalt?

Hvor mange domæner kan man have per webhotel?

Jeg er fuldstændig nybegynder i det her, så håber I kan bærer over med min totale uvidenhed på dette felt ;-)
Avatar billede mikaelch Novice
30. marts 2010 - 11:23 #1
de er et af selskaber der har færreste klager og har et høj optid af et discount webhotel at have er de klart et godt valg end andre lavpris webhotel der findes nogle enkelte der er billigere , med lidt større usikkerhed i optid gør dette nok til bedste valg og det er normalt at betale ekstra per domæne , jeg med kan finde nogle der er billigere

http://www.trustpilot.dk/review/www.unoeuro.com
Avatar billede mikaelch Novice
30. marts 2010 - 11:29 #2
det betyder intet hvilken der er hoved domænet med hensyn google .

har ikke læst www.unoeuro.com betingelser og hvad du får for dit produkt, men ellers er der intet max antal domæner man kan have per webhotel
Avatar billede mikaelch Novice
08. april 2010 - 11:44 #3
var det ok svar ?