Avatar billede sten2004 Nybegynder
29. marts 2010 - 19:33 Der er 1 løsning

Kan jeg undgå "På vegne af" i mailheader når jeg sender via smtp.gmail.com

Jeg har behov for at sende via en alternativ smtp-server når jeg er på farten og har ikke selv en af slagsen. Derfor vil jeg bruge smtp.gmail.com .

På min gmail-konto opretter jeg min daglige mail-adresse under  Konti og Send e-mail som og vælger samtidige at gøre denne til min standard.

På min mail klient (Outlook) har jeg angivet min daglige mail som email -adresse med kontonavn og kode som logonoplysninger til min pop3 konto. Har så under Flere indstillinger - Server til udgående post, angivet min gmail konto og kode samt ændret SMTP-porten under Avanceret til 587 med hak i SSL.

Når mailen kommer frem er følgende i brevhovedet
Fra: mit navn [mailto:x.x@gmail.com] På vegne af mit navn [xx@mitdomæne.x]

Er der et lille hak der kan angives et eller andet sted enten i gmail eller Outlook, således at gmail-kontoen bliver maskeret?

Gmail angiver at det er afhensyn til spambeskyttelse, men kan det undgåes?
Avatar billede sten2004 Nybegynder
02. september 2010 - 20:56 #1
Ingen løsning.  Lukker.