Avatar billede ok4y Nybegynder
28. marts 2010 - 21:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Genskabe billeder

Hey,

Jeg cleanede for 1½ mdr. siden op på en computer, hvilket har medført, at jeg ved en fejl har slettet 100 vigtige billeder. Kan jeg gøre noget smartere end at foretage en systemgendannelse for, at gendanne billederne?

Vh
Nicolai
28. marts 2010 - 22:08 #1
Under alle omstændigheder så vil en SYSTEMgendannelse KUN gendanne SYSTEM filer/opsætning !!!
Ikke 'egne' filer/mapper ...

Når der er gået så lang tid, så er de bits/bytes forlængst blevet genbrugt/overskrevet. Så dem ka' du godt glemme alt om...

PS: En anden gang -> hvilket system:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2010 - 22:44 #2
TESTDISK du skal huske kun, at vælge jpg under filoption http://www.helgec.dk/lost%20data.html
Avatar billede ok4y Nybegynder
28. marts 2010 - 23:20 #3
Der er tale om en xp computer.
Avatar billede 39212 Nybegynder
29. marts 2010 - 00:00 #4
Hej du kan prøve om du kan finde noget med dette program:

PandoraRecovery2.1.1

Du kan finde det på www.download.com
Held og lykke.
39212
Avatar billede ok4y Nybegynder
29. marts 2010 - 00:09 #5
Mange tak