Avatar billede hih Nybegynder
27. marts 2010 - 23:24 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Flytte donæne fra dandomain til surftown!

Hej alle sammen,

Jeg ved det har været oppe flere gange, men jeg skal lige vide om jeg har forstået korrekt.

Jeg har oprettet et webhotel hos Surftown og i den forbindelse bestil en flytning er mit donæne. Jeg har derefter været inde på DK Hostmasters og godkende ændringeren. Kan det passe at jeg bare skal afvente til den bliver opdateret eller er det andet jeg skal foretage mig?

Kan det passe at DK Hostmasters opdatere 2-3 gange i døgnet?

Jeg vil nemlig gerne i gang med at lave min Wordpress

På forhånd tak,

Kenneth
Avatar billede mikaelch Novice
28. marts 2010 - 00:05 #1
jeg plejer at bruge denne side til alle mine domæner overalt det virker

https://www.dk-hostmaster.dk/selvbetjening/redeleger-domaenenavn/
Avatar billede mikaelch Novice
28. marts 2010 - 00:08 #2
tror den flytter af sig selv hvad jeg kan forstå i din beskrivelse ,så vente bare lidt ellers prøv det andet jeg har skrevet ovenover
Avatar billede hih Nybegynder
28. marts 2010 - 00:27 #3
Hejsa,

Det er den jeg har været igennem - så der er nok ikke så meget andet at gøre end at vente. Jeg vil bare gerne i gang!!!!

Så må hostmaster-computere bare komme igang!
Avatar billede hih Nybegynder
28. marts 2010 - 08:55 #4
Godmorgen,

Så er nameserveren ændret, men den viser stadig til dandomain. Nogen som ved hvad jeg kan gøre?
Avatar billede mikaelch Novice
28. marts 2010 - 10:51 #5
her står hvordan du flytter domænet til surftown https://surftown.dk/support/hvordan-flyttes-mit-domaene-til-surftown-ny-kunde

ellers må du skrives eller ringe til suport tror jeg er lettest
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. marts 2010 - 11:14 #6
Når navneserverne er ændret, skal du blot vente til DNS-serverne, og deres cache af oplysninger, ude hos Internet-udbyderne er blevet opdaterede. Det sker forøvrigt ikke på præcis samme tid :)
Avatar billede hih Nybegynder
28. marts 2010 - 12:31 #7
Hej Erik,

Tak for dit svar. Ved du ca. hvor ofte de gør det? I dette tilfælde Surftown.

God søndag,

Kenneth
Avatar billede mikaelch Novice
28. marts 2010 - 14:12 #8
log in på dit bruger panel og tjek der kan du følge  din status

https://surftown.dk/support/hvad-er-status-pa-min-domaenebestilling

nu kan det næsten ikke blive mere korrekt , med evt skriv eller ring til suport
Avatar billede hih Nybegynder
28. marts 2010 - 14:20 #9
Der har jeg været inde og kigge - og den er grøn og klar, men alligevel viser den tilbage på dandomain.

Jeg er i dialog med surftown.

Tak
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. marts 2010 - 14:40 #10
Man kan ikke gøre så meget andet end at vente. Du kan kigge efter om det er sat op osv. vha diverse værktøjer, men cachen hos TDC, Telenor, og hvad de hedder, kan du ikke gøre noget ved.

Skal du i gang, kan du ændre i din egen hosts-fil, så du har et IP til dit domænenavn.
Avatar billede hih Nybegynder
28. marts 2010 - 14:55 #11
Så virker det - Vil i dele point eller hvordan?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
28. marts 2010 - 15:18 #12
Ingen point til mig, tak.
Avatar billede hih Nybegynder
28. marts 2010 - 20:14 #13
Haha -- Tak begge to