Avatar billede dj-hupi Nybegynder
26. marts 2010 - 19:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Grafiske opgaver med interesse inden for Akvariefisk.

Hejsa,

Jeg søger en grafiker som er lever i nuet og som har lyst til at skrive noget på hans CV.
Jeg er formand for en af Danmarks største akvarieforum og vi mangler en som har lyst til at hjælpe os med det grafiske på siden.
Derfor er det måske sjovest hvis du har interesse inden for den verden.

Det er rent XHTML / HTML / CSS /JAVA som det drejer sig om.

Vi kan ikke tilbyde ret meget i løn, men vi kan tilbyde et stort site med 2500 registeret brugere og 800 aktive. Et test og live miljø på egen server hvor du vil kunne udfolde dine evner.

Skriv til mig og vi finder ud af noget.

Mvh. Rasmus
Avatar billede Himbear Nybegynder
27. marts 2010 - 16:53 #1
Hej Rasmus,

Du skriver at du har for en grafiker, men det lyder til at det meste af arbejdet er programmeringen. Er det korrekt?
Avatar billede dj-hupi Nybegynder
27. marts 2010 - 17:41 #2
Princippet er det lige meget da jeg godt kan lave det programmering som skal til.
Interessere mig bare ikke for design - Og mangler nok fantasien en smule.

Men det er en forsættelse på det som du ikke har svaret på tidligere:
http://www.eksperten.dk/spm/898643
Avatar billede Himbear Nybegynder
27. marts 2010 - 19:30 #3
Hej igen,

Jeg er ikke rigtig klar over, hvad der er gik galt med den anden tråd og i det hele taget med opgaven. Jeg kan ikke finde mailen fra dig, men omvendt kan jeg godt huske, at jeg har set hjemmesiden.

Et webdesign, hvor jeg udelukkende skal lave det grafiske tager jeg cirka 2.500 kr. ekskl. moms. for. Hvis det er inden for, hvad I kan betale og er I er interesseret, så er I velkomne til at skrive til mig. Og så skal du nok få en lidt bedre behandling af mig ;-)
Avatar billede dj-hupi Nybegynder
01. november 2011 - 10:18 #4
Jeg har fundet et andet