Avatar billede Marush Nybegynder
24. marts 2010 - 20:56 Der er 3 kommentarer

Msn logger af konstant.

jeg geninstallerede min msn for en måneds tid siden fordi jeg ikke kunne tilføje nye kontaktpersoner.

Men nu logger min msn konstant af. sidst har jeg lagt mærke til den gør det så snart min bærbar slår pauseskærm til. efter 2 minutters inaktivitet,

nogen råd og løsninger??
24. marts 2010 - 21:19 #1
Generelt -> Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
---
Vi snakker vel om -> http://download.live.com/?sku=messenger ?
Avatar billede besle Nybegynder
24. marts 2010 - 21:29 #2
Din computer har vel ikke tilfældigvis en funktion der gør at den slukker for internettet mens den er på pauseskærm ?
Avatar billede Marush Nybegynder
24. marts 2010 - 21:30 #3
windows 7 har jeg. og det er windows live messenger version 2009 (build 14.0.8089.726)