Avatar billede Tigerbite Nybegynder
24. marts 2010 - 20:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søg efter uploadede filer.

Hej. Hvordan kan jeg lave så man kan søge på torrents som andre folk har uploaded. Check startsiden på Thepiratebay.org. Hvordan kan jeg lave samme søgemåde?

Bruger dreamweaver
Avatar billede Tigerbite Nybegynder
24. marts 2010 - 21:15 #1
Jeg har en mysql database. Jeg har ingenting på den endnu, men når jeg ligger filer ind på databasen, hvordan kan jeg så lave en søgefunktion som finder filer lignende som det man søgte på og lave en ny side med de filer?
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2010 - 23:15 #2
Kan du definere "lignende"
- en torrent er jo bare en slags link - uden information om HVAD det peger på.

For at kunne søge er du nødt til at have noget tekst-information om hvad det drejer sig om, at søge i.

En ekstra mulighed: Tags - ála kategorierne her på Eksperten.
- og en "søgning" kunne så være "vis andre torrents om (tag her)"
Hvorefter du udtrækker og viser de andre torrents i databasen som er "mærket" med med den pågældende tag.
Avatar billede Tigerbite Nybegynder
25. marts 2010 - 14:11 #3
tror du at du kan skrive en script med søgeformen?
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2010 - 15:48 #4
Det ku' jeg sikkert godt, men det er jo et større projekt...
- og helt afhængig af hvilke data vi snakker om.

Jeg er ikke tilbøjelig til at kode en ny PirateBay til dig (gratis) :)
Avatar billede Tigerbite Nybegynder
25. marts 2010 - 17:45 #5
Det er jeg godt klar over. Jeg brugte bare startsiden som eksempel. Men søgefunktionen. Hvis du kan skrive en script til mig med sådan en slags søgemåde :)
Avatar billede Tigerbite Nybegynder
23. juni 2010 - 19:45 #6
Lukket