Avatar billede frankbirkmoller Nybegynder
19. juli 2001 - 18:12 Der er 14 kommentarer og
4 løsninger

Kritik af Starvision.dk ?

Kritik af www.starvision.dk ?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
19. juli 2001 - 18:13 #1
Den ligger ikke på byens hurtigste linie da *ret sløv*
Avatar billede zhatten Nybegynder
19. juli 2001 - 18:17 #2
Min computer havde lidt svært ved at loade den første gang og anden gang gik det bedre, men lidt hurtigere må det gerne gå.

Der hvor der står Home og FBM står på min computer helt nede i linien i bunden kan kun se halvdelen af det.

lidt uoverskueligt om det handler om kvindeben eller HTML osv. da du har det lille banner med de kvindeben.

De nederste knapper eller hvad du vil kalde dem hvor der er sort tekst i det mårkeblå kan godt læses, men er lidt for mørkt.

Der er rimlig meget tekst og det er samlet rinlig tæt det gør den lidt uoverskuelig.

Ellers meget fed side klart en jeg vil surfe ind fordi en dag.

- Zhatten
Avatar billede jakoba Nybegynder
19. juli 2001 - 18:19 #3
  \"The page cannot be displayed
    There are too many people accessing the Web site at this time.\"

Det ser ikke ud til at din server har tilstrækkelig kaacitet.
Har du mulighed for at lægge siden på nettet?

mvh JakobA
Avatar billede euroman28 Nybegynder
19. juli 2001 - 18:19 #4
den er fjong
Avatar billede euroman28 Nybegynder
19. juli 2001 - 18:24 #5
Dameben sælger altid
Avatar billede euroman28 Nybegynder
19. juli 2001 - 18:28 #6
Den side du linker til her http://www.amager-nilfisk.dk/
er det også dig der har lavet den ?
Avatar billede Jman Praktikant
19. juli 2001 - 18:49 #7
AMAGER-NILFISK.DK
Siden har jeg lavet i Html, Css, Javascript Flash og Photoshop.
Avatar billede Jman Praktikant
19. juli 2001 - 18:50 #8
det står på reference siden
Avatar billede euroman28 Nybegynder
19. juli 2001 - 18:52 #9
nå ja..det lige det med at læse
Avatar billede spang Nybegynder
19. juli 2001 - 18:54 #10
Din usability-checkliste er ikke specielt informativ og nogle steder måske endda ikke helt korrekt (http://hotwired.lycos.com/webmonkey/00/37/index2a.html).
Nogle vigtige punkter er udeladt. Hvorfor står der for eksempel ikke noget om skriftstørrelse?

(http://www.alistapart.com/stories/dao/)

Desuden efterlever du ikke selv listen, hvilket ikke virker godt på en besøgende, der måske ikke er helt sikker på, hvad der bliver beskrevet (en \"...som her på siden\" er meget illustrativ). Jeg talte hurtigt fire forskellige typer (almindelige) links på siden.

Det vil også klæde siden - hvis den skal bruges (halv-)professionelt - at blive renset for stavefejl. Der er mange!

Med fare for at lyde som et totalt negativt brokkehoved (nå nej, det er vist allerede for sent nu) bryder jeg mig heller ikke om, at man ikke kan reloade siden uden at skulle starte forfra med navigationen.

\\spang
Avatar billede autodidakt Nybegynder
19. juli 2001 - 18:58 #11
useability skal opdateres ;-)
Avatar billede autodidakt Nybegynder
19. juli 2001 - 19:06 #12
Grafiken og siden fungerer optimalt. Jeg har ikke stødt på nogle fejl eller direkte irreterende ting. Det er en af de få sider jeg vil påstå at være nær perfekt.
Avatar billede frankbirkmoller Nybegynder
19. juli 2001 - 19:09 #13
ok folks!
Avatar billede cowboy Nybegynder
19. juli 2001 - 19:13 #14
Udemærket layout  !

MEN....

Hvad er det lige jeg skal bruge\"SERVICE INFORMATION\" Til ????? Det har jeg aldrig rigtig forstået.

Din menu, er det en du selv har lavet eller er det et javascript du har \"lånt\" ?
Den er fed og jeg kunne godt tænke mig at bruge den, hvis man måtte ?

/Cowboy

Avatar billede frankbirkmoller Nybegynder
19. juli 2001 - 19:23 #15
zhatten >> du har ret knapperne forneden er for mørke.
jakoba >> du har ret den er for langsom
euroman28 >>Ja jeg har lavet Amager-nilfisk.dk
Superior >> Du har lavet 0
spang >> Du har ret listen trænger til tjek.
cowboy >> den menu har jeg selv lavet, snup du bare den.
Avatar billede cowboy Nybegynder
19. juli 2001 - 19:36 #16
Gider du sende den til mig på mm@mediamakers.dk

Mange tak !
Avatar billede spang Nybegynder
19. juli 2001 - 19:47 #17
Jeg glemte selvfølgelig helt at sige, at jeg synes det er fedt, at du overhovedet har noget om usability!
Alt for mange overser denne del af webdesign.

\\spang
Avatar billede frankbirkmoller Nybegynder
19. juli 2001 - 20:20 #18
cowboy >> det er selvbetjenning og det med service information er mere dem der gerne vil kende sin ip.
spang >> tak jeg arbejder på den..