Avatar billede s_kirch Nybegynder
22. marts 2010 - 14:40 Der er 3 kommentarer

IE 8.0 - cookies?

Hej

Har fået opgraderet min EI til 8.0, men kan nu ikke længere åbne/læse min mails i Hotmail. Jeg får en fejl om noget privacy. Forsøgte efterfølgende at slette cookies i IE, men det har betydet at mit layout i min Hotmail inbox ser helt forkert ud - kan fortsat ikke åbne mails i inbox...

Mit sikkerhedsniveau mht cookies er sat til 'Medium'. Kan nogen hjælpe mig?

Mvh
Søren
Avatar billede Vandreren Novice
22. marts 2010 - 17:25 #1
Prøv at tilføje hotmail.com og/eller live.com/live.dk til "Websteder, du har tillid til"

http://www.e-typedesign.co.uk/danmark/protect/computer/advanced/browsing.mspx
Avatar billede s_kirch Nybegynder
24. marts 2010 - 09:02 #2
Dette var allerede gjort i IE.

Jeg ved ikke hvad der er sket, men nu virker det igen...
Avatar billede Vandreren Novice
21. april 2010 - 19:43 #3
Godt at det virker igen.

Husk at afslutte spørgsmålet. :)