Avatar billede Jonas90 Nybegynder
21. marts 2010 - 16:28 Der er 5 kommentarer

Bedre PC

Hej, jeg vil gerne forbedre min gamle PC.
Jeg er ikke særlig god til det med grafik kort, ram og hvad det nu ellers hedder alt sammen. Derfor ville jeg høre om der var nogen der kunne give mig nogle gode forslag til en bedre og hurtigere PC.

Har ikke så mange oplysninger om min PC men nogle af dem kommer her:
768 MB RAM
Caleron(R)CPU 1.70 GHz
På mit bundkort står der AGP 8x.

Vil gerne forbedre den for 1000-1500kr.
Håber i kan hjælpe mig.

-Jonas90
21. marts 2010 - 16:47 #1
(Hvad med at blive i den oprindelige tråd -> http://www.eksperten.dk/spm/905134 ?)
Avatar billede Jonas90 Nybegynder
21. marts 2010 - 17:05 #2
sorry, er ny her.... troede at der var flere der ville svare hvis jeg satte den til at man kunne tjene 200 point.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. marts 2010 - 17:25 #3
Vi har kommenteret i den anden, og denne her kan du bare lukke igen og bruge de point en anden gang du får problemer.http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-7
Med hensyn til den anden tråd skal du gøre følgende:
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4
Avatar billede Jonas90 Nybegynder
21. marts 2010 - 17:50 #4
jeg er ny her, hvordan lukker jeg tråden ?
Avatar billede 220661 Ekspert
21. marts 2010 - 17:57 #5
Du skriver det næste indslag som "svar" og accepterer det. Så er tråden lukket, og du får dine point tilbage.
I den anden tråd, der beder du om at få svar fra dem der har hjulpet dig, og så accepterer du det/disse.
Alt dette står der mere om i FAQ, som du finder øverst på siden lige under søgefeltet.