Avatar billede klausdd Nybegynder
21. marts 2010 - 12:31 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Ram!

Jeg er i tvivl om jeg såfremt bundkort understøtter hukomelsesmængden kan bruge DDR2 PC2-6400 eller PC2-8600 i stedet for de DDR2 PC2-5300 der sidder i min stationære pc nu?

Håber på hurtigt svar. Beklager nogle at der i nogle af mine tidligere tråde ikke er blevet givet point, men var ny, så viste ikke hvordan!
Avatar billede kimtheman Novice
21. marts 2010 - 12:42 #1
Det kan du godt. Men hastigheden (6400, 8600, 5300) bliver bare ikke hurtigere end dit bundkort understøtter. Så understøtter det kun 5300 bliver det ikke hurtigere.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. marts 2010 - 12:42 #2
Jo hvis du læser hvad der står i FAQ oppe ved søgefeltet, så kan du sagtens finde ud af det. Jeg har heller ikke været længere på Eksperten end du har, og hvis man følger de eksempler der står der, er du godt hjulpet. Og det har du jo også blevet gjort opmærksom på i de andre tråde du har oprettet. Så derfor synes jeg du skal få ryddet op i det før du fortsætter her.
I øvrigt er det jo en forudsætning at man ved hviket bundkort der er tale om?????
Det var jo nok ikke det svar du håbede på, men det er det man måske kan forvente i dit tilfælde!
Avatar billede kimtheman Novice
21. marts 2010 - 12:44 #3
Men kom med dit bundkortnavn så skal jeg fortælle dig hvad bundkort understøtter.
Avatar billede kimtheman Novice
21. marts 2010 - 12:51 #4
Hvis nogen kommer med et rigtig svar eller hjælper dig på vej og du synes de fortjener point så beder du dem bare smide et svar og så markere du svaret som accepteret og så er den ikke længere. Ganske nemt.
Avatar billede klausdd Nybegynder
21. marts 2010 - 18:00 #5
Ved ikke om jeg bare er fuldstændig fucked, men kan ikke finde knappen "accepter svar". Hvor finder jeg den?
Avatar billede klausdd Nybegynder
21. marts 2010 - 18:02 #6
Har fundet løsningen.! Men smid et svar Kimtheman.. og 220661; kan ikke sige andet end - brug din tid mere fornuftigt.
Avatar billede 220661 Ekspert
21. marts 2010 - 18:07 #7
Kommer her. Vent på Kimtheman har svaret.
Avatar billede klausdd Nybegynder
21. marts 2010 - 18:10 #8
Jeg kan jo ikke påstå du har svaret noget brugeligt! :)
Avatar billede 220661 Ekspert
21. marts 2010 - 18:41 #9
Se bort fra mit svar i #7.
Jeg prøver bare at hjælpe dig med at få afsluttet dine gamle spm.
Og den første måde til af gøre det, er jo at gøre det der bliver spurgt om fra brugerne.
Og det kan jeg se  du er i gang med at rette op på. Det er godt.
Var nok lidt hård ved dig i sidste linie i #2, og der fik du givet tilbage i #6. Måske fortjent, men jeg håber vi får lukket denne tråd uden kurrer på tråden. Det ønsker jeg i hvertfald ikke.
På forhånd tak.
Avatar billede klausdd Nybegynder
21. marts 2010 - 19:11 #10
Undskyld modtaget, og må nok også sende en retur. Beklager også jeg måske tog lidt for kontant på vej. Jeg havde jo til en hvis grad selv været skyld i kritikken.
Tråden er lukket når Kimtheman har svaret. Takker for svarene.
Avatar billede kimtheman Novice
21. marts 2010 - 20:18 #11
svar...