Avatar billede Andreas_forslev Nybegynder
20. marts 2010 - 21:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike 1.6 Quad Core?

kan det passe at counter strike 1.6 ikke kan køre på quad core?
Avatar billede Blackra1n Nybegynder
21. marts 2010 - 00:46 #1
Nej. Jeg kører personligt Intel core 2 quad Q6600 og det kører helt fint. Jeg ved ikke hvor du har hørt det henne, men quad core kan køre alt hvad en dual core kan, og mere til. (: Håber du fik svar på dit spørgsmål
Avatar billede Andreas_forslev Nybegynder
21. marts 2010 - 01:21 #2
ja det køre fint men kun på den ene kerne kan jeg ikke få det til at køre på alle fire har samme processor som dig?
Avatar billede Blackra1n Nybegynder
24. marts 2010 - 08:42 #3
hvilket styresystem har du?
Avatar billede Andreas_forslev Nybegynder
24. marts 2010 - 17:58 #4
Windows 7 Ultimate 86x
Avatar billede Blackra1n Nybegynder
25. marts 2010 - 21:57 #5
Jeg har løsningen. En quad core er lavet således at fx:
1 core klarer shaders shadows
1 core klarer physics
1 core klarer programming
1 core klarer Anti-aliasing.

MEN.. det er kun til avancere spil og arbejdsprogrammer. Men siden du nu sidder med et spil så gammelt som counter strike 1.6 kan 1 core sagtens tage det hele uden problemer. Så det at du vil have den til at køre på 4 gør ingen forskel. (:
Avatar billede Andreas_forslev Nybegynder
25. marts 2010 - 22:48 #6
den køre på 100% den ene core ;D så det er allerhøjest nødvendigt men lige meget tak for hjælpen alligevel
Avatar billede Blackra1n Nybegynder
25. marts 2010 - 22:52 #7
Det er fordi spillet ikke er lavet til det. Men hvis den kører 100% er der noget galt