Avatar billede michaelhansen22 Nybegynder
19. marts 2010 - 00:16 Der er 2 kommentarer

Warcraft 2 - Tides of Darkness

Hej Allesammen.

Jeg har lige hentet Warcraft 2, og har fået det til at køre med Dosbox. :-)

Jeg menes bare at kunne huske at man kunne spille egne valgte baner, altså en kategori der hedder noget nær: "Costum Scenarios"

Denne mulighed har jeg ikke i menuen, nogen der ved hvad problemet er? og hvordan jeg kan få mulighed for at spille costum scenarios?

På forhånd tak :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
19. marts 2010 - 00:32 #1
Avatar billede michaelhansen22 Nybegynder
19. marts 2010 - 08:09 #2
Uden at have læst hele tråden igennem, vil jeg mene at det ikke er det samme problem jeg har.. Jeg kan nemlig ikke engang se knappen "Costum Scenarios"..