Avatar billede renelp Nybegynder
18. marts 2010 - 21:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fremvisning af protrætter på storskærm

Vi ønsker på vores skole at fremvise vores elever samlet med et protræt af hver ved siden af hinanden på en 42" fladskærm, den skal forbindes med en pc, men hvilket program eller opsætning kan man anvende?
18. marts 2010 - 21:41 #1
... altså ét stort billed med en slags kollage af alle portræterne ?

http://picasa.google.com/intl/da/ - er ganske smart til at oprette ovenstående trix ...
Avatar billede store-morten Ekspert
18. marts 2010 - 21:57 #2
MS PowerPoint
Avatar billede store-morten Ekspert
02. juni 2010 - 19:47 #3
FAQ: Generel opførsel

Tjek din mail med jævne mellemrum, og gør det samme med dit spørgsmål. Hvis du stiller et spørgsmål, men ikke har tid til at læse svar i et stykke tid, så skriv det i indlægget, så folk ikke bliver sure over du ikke reagerer.
02. juni 2010 - 20:00 #4
Sidst på 20. marts 2010 kl. 20.42 ?
Avatar billede renelp Nybegynder
04. juli 2010 - 12:34 #5
Beklager den lange svartid :(
Jeg valgte at bruge Photoshop hvor jeg synes at jeg havde bedre mulighed for at styre placeringer af billeder og navneskilte nøjagtig
Avatar billede renelp Nybegynder
02. september 2010 - 19:22 #6
Lukker