Avatar billede runskee Nybegynder
18. marts 2010 - 13:35 Der er 1 kommentar

Prissætning på bannerdesign.

Jeg har kastet mig ud i et nyt og ukendt felt, hvor jeg ikke har så meget erfaring med prissætning. Normalt er jeg til webdesign og her tager jeg altid faste priser. Er der nogen, som har mere erfaring med bannerdesign, som kan give et praj om, hvad man typisk kræver.

Min kunde vil gerne have en fast pris at vide for hvert enkelt format.

På forhånd tak!

Megaboard:
Format; jpg, gif, flash d(html)
Størrelse: 930x180 pixel

Mini banner:
Format: Jpg, gif, flash, d(html)
Størrelse:230*138

Full Mid Banner:
Format: Jpg, gif, flash, d(html)
Størrelse:230*276

Square button:
Format: Jpg, gif, flash, d(html)
Størrelse:125*125

Standard banner:
Format: Jpg, gif, flash, d(html)
Størrelse:230*276

Skyscraper:
Format: Jpg, gif, flash, d(html)
Størrelse:230*600 (maks. højde)
Avatar billede massflash Nybegynder
22. marts 2010 - 09:34 #1
uh, jeg er også ret grøn på det. Jeg tager lige en lytter :)

Men hvad flash banner, så afhænger det vist også lidt af hvor avanceret banneret er :)
- Altså skal det bare være lidt animation, eller skal det også være interaktivt, ect :)