Avatar billede haz Nybegynder
18. marts 2010 - 12:14 Der er 3 kommentarer

fange en update fejl

kan nogen sige mig hvordan jeg fanger en fejl der kan ske når jeg laver en update til min db af et unique felt hvis dataene ikke er unique.
Avatar billede OpretAlt Nybegynder
18. marts 2010 - 12:38 #1
Nu er jeg ikke helt med på hvad du er ude efter.

Men du kan jo bruge try catch block  i din update kode!
Avatar billede keysersoze Guru
18. marts 2010 - 12:39 #2
det er lidt svært at komme med noget brugbart uden nærmere info - men et forslag kunne være at pakke din update ind i en try-catch hvor du i din eller dine catch fanger enten specifikke fejl eller bare fejl generelt.
Avatar billede keysersoze Guru
27. juni 2010 - 10:45 #3
Lukketid?