Avatar billede pokerhouse Nybegynder
17. marts 2010 - 19:14 Der er 2 kommentarer

Konkurrence om Banner til misslux.dk

Jeg mangler et godt banner topbanner i størrelsen 728 x 90

Prøv at være kreativ, og så kom med et link,

Den bedste banner får nogle fine gaver fra siden

Sidste frist er i aften kl. 22.00
Avatar billede besle Nybegynder
17. marts 2010 - 21:56 #1
Har her mit bud på et banner: eftersom jeg ikke ved hvad ønskede kriterier var, valgte jeg blot et simpelt design.

Håber ikke at jeg bryder nogle af sidens copyrights ved at bruge diverse modeller derfra.
desværre så jeg også først beskeden klokken 21.35 så har ikke haft den store tid til at gøre så meget.

http://i41.tinypic.com/n2e2c2.jpg
Avatar billede pokerhouse Nybegynder
18. marts 2010 - 20:33 #2
Fristen er blevet udsat ..

Den skal indeholde, blandet vores slanke buks,vores kjoler ovs...