Avatar billede brend07 Nybegynder
15. marts 2010 - 09:43 Der er 7 kommentarer

Alle dokumenter er væk efter systemgendannelsen????

Hej
Jeg er desperat...
min ven skulle rense min komputer og trykket på systemgendannelsen, som har slettet ALT på min komputer( inkl alle installationer, som f.eks. office pakken). Det har aldrig sket før..
vi har trykket på FORTRYD knappen, uden held..
er der en chance for jeg kan redde mine dokumenter?????
Please hjælp mig:(
Avatar billede mc_fly Nybegynder
15. marts 2010 - 09:52 #1
Hejsa

Jeg tror ikke de er slettede.

Måske har gendannelsen fjernet en bruger.

Hvad er du logget ind som nu?

Prøv at gå ind i C:\Documents and Settings\  og se om der skulle være en mappe til en anden bruger derinde.
Avatar billede besle Nybegynder
15. marts 2010 - 10:11 #2
Hvis det ikke virker, skal du prøve og se om et data recovery program, som GetDataBack virker:

http://www.runtime.org/data-recovery-software.htm
Avatar billede brend07 Nybegynder
15. marts 2010 - 10:12 #3
problemet er at det er kun mig der bruger komputeren og ikke andre...
Avatar billede KHHP Juniormester
15. marts 2010 - 10:18 #4
Har du brugt Microsoft Systemgendannelse eller et andet program til gendannelsen?
Avatar billede brend07 Nybegynder
15. marts 2010 - 10:26 #5
KHHP: Microsoft Windows Systemgendannlse
Besle: 1000 tak for linket, jeg prøver at gøre det i aften efter job
Avatar billede KHHP Juniormester
15. marts 2010 - 13:00 #6
Så kan du prøve Besles link.
Fordi Microsoft Systemgendannelse sletter ingen filer. Den gendanner computeren til en tidligere tilstand rent program-mæssigt. Den piller ikke ved dine dokumenter.
Avatar billede ptj_11 Forsker
18. marts 2010 - 09:50 #7
Hvis det er meget vigtigt for dig, at få genskabt dine filer, så er her et linkt til en hjemmeside, hvor du kan få kvalificeret hjælp.
Skriv til SOM. og spørg ham, om han kan hjælpe dig.
Han er billig og effektiv.
Men lad være med at benytte div. genskabelsesværktøjer inden da, da det kan gøre problemet større.
Jeg har selv brugt hans hjælp, og med et utroligt flot resultat.

http://www.partitionsupport.com/

/ptj_11