Avatar billede buls Seniormester
14. marts 2010 - 17:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

You tube

Hej.  Er der nogle der ved hvordan man downloader videoklip fra YOU TUBE ned på sin Pc  ???

Tak for hjælpen
Hilsen Buls
Avatar billede besle Nybegynder
14. marts 2010 - 18:11 #1
Som sådan er det en ulovlig ting at gøre, da du dermed bryder alle copyrights på filmen, og downloader den ulovligt.

Som pirat skal det så siges, at det er jo en god ting :)

jeg vil foreslå dig at lede på en af på piratgruppernes forum omkring dette emne, eller selv google "youtube downloader"
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2010 - 08:40 #2
Skal siges på forhånd at jeg ikke aner om det er ulovligt. Det burde det ikke at være, da der er ikke ligger noget copyright beskyttet materiale ude på youtube. Det plejer de at fjerne temmelig hurtigt, hvis det dukker op.

Men der findes hjemmesiden http://keepvid.com, hvor du kan smække URL'en ind i, fra Youtube og så hente filmen ned.
Avatar billede besle Nybegynder
17. marts 2010 - 08:47 #3
Hvis du finder en sang inde på youtube og downloader den, så bryder du skam copyright. desuden, ligger der massive mængder copyright materiale på youtube.
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2010 - 09:00 #4
Så lærte jeg også lidt idag :).
Avatar billede KDF_mac Nybegynder
17. marts 2010 - 12:48 #5
Uden at være juraekspert laver YouTube vel også en copyright på alt det materiale der bliver langt op, så når det kommer ind i deres medie er det beskyttet, og man skal henvise til deres hjemmeside for at måtte bruge det.
Avatar billede buls Seniormester
17. marts 2010 - 15:23 #6
Tak for hjælpen