Avatar billede edron Nybegynder
13. marts 2010 - 17:52 Der er 7 kommentarer

Se med et større vindue

Populær Videnskab har en side hvor man kan søge på alt muligt i deres tidligere tidsskrifter(archives) igennem +100 år. Mit spørgsmål: Hvordan kan man gøre sidevinduet større(bredere, eventuelt full site) der hvor søgeresultatet bliver vist? Populær Videnskab: http://www.popsci.com/archives
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. marts 2010 - 18:15 #1
Du har jo altid muligheden for at holde crl nede og scrolle siden op
Avatar billede edron Nybegynder
13. marts 2010 - 18:32 #2
Ja! Men så bliver tekst, billeder og illustrationer mere sløret. Så kan man bruge de små +, - taster vist på vinduet. Men så skal man til også at side scrolle det er ikke læsevenligt og knapt overskueligt når man læser teknisk litteratur med tilhørende billeder og illustrationer. Der må vel være en smartere, fiksere måde at vise vinduet på og gerne i full site?
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. marts 2010 - 18:38 #3
I menulinien vis kan du under zoom ændre størrelse selve hjemmesiden kan du ikke ændre
Avatar billede edron Nybegynder
13. marts 2010 - 19:13 #4
Kan man ikke bryde eller (manipulere) ud af vinduet?
13. marts 2010 - 19:22 #5
Gætter på at du bruger IE ? (M$ Internet Explorer)

Tips: Brug [F11] for FULD skærmvisning uden IE menuer mm.
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. marts 2010 - 19:32 #6
F11 giver kun fuld skærm det forstørrer ikke
19. juli 2010 - 17:56 #7
(Hvad endte denne tråd med ?)