Avatar billede AHME Nybegynder
13. marts 2010 - 17:12 Der er 4 kommentarer

Iphone/iPod

Findes der ikke er program til Iphone/Ipod, hvor man kan se hvor den er henne nu vist den bliver væk???
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2010 - 17:27 #1
Nej, desværre. Apple har begrænset iPhone-applikationer til, ikke at kunne køre i baggrunden, og det er derfor ikke muligt for en applikation at sende oplysninger om dens position, uden at være blevet startet af brugeren.
Der findes garanteret en måde at gøre det på, men det vil kræve, at iPhonen er jailbreaked.
Avatar billede AHME Nybegynder
13. marts 2010 - 20:27 #2
ja men min er??
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2010 - 21:31 #3
Jailbreaking er ulovligt ifølge Apple, så det kan vi ikke hjælpe med, ifølge Eksperten.dk's brugerbetingelser:
http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
Punkt 2. 1. 7. 2.
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2010 - 11:25 #4
Og dog, der findes vist en lovlig metode der involverer Apples MobileMe og kan læses om her:
http://techpp.com/2009/09/18/6-ways-to-find-track-lost-stolen-iphone-free/