Avatar billede permoe Nybegynder
11. marts 2010 - 21:33 Der er 2 kommentarer

ingen lyd enhed

hey håber der er en der har en god ide .
her en toshiba satellite L350-14k.
født med vista men nu med win7.
problemet er at jeg har skifted harddisk da den anden gik ned.
instaleret vista hented alle driver hos toshiba.
alle virket på nær den til lyden.
cpu-chipset alle er der men ikke lyden når jeg kigger i enhedshåndteringen er der ingen lyd at se inted nada.
har prøvet driver til alle os.
også os fri driver men inted hjælper.
har prøvet alle driver update software men de kan ikke finde min lyd driver.
har nu instaleret win 7 men stadig ingen lyd.
everst finder ingen chips siger den er ukent så fant en anden software unknown divice identifire 7.0.
den fandt chipset og downloadet driveren men stadig ingen lyd.
Surt men spørsmålet er kan chipset være futtet af.
håber der er en der har en lille ide om hvad der kan være galt.
besr regarts per.
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2010 - 21:38 #1
Prøv og se i bios om lyden er slået fra
Avatar billede permoe Nybegynder
13. marts 2010 - 14:34 #2
har prøvet men ikke lyd i bios om lyd?:-)