Avatar billede w0818 Nybegynder
10. marts 2010 - 20:52 Der er 4 kommentarer

CoD World at War

jeg har installeret Call of Duty World at War på min nye Sony Vaio. Jeg har opdateret drivers. Der ligger Windows 7 på maskinen og den har ATI Radeon M HD 5650 og Intel core i5 430m...
Men når så jeg starter spillet op, lukker den det igen og siger at "windows har fundet et problem og lukker derfor programmet" den siger ikke hvad problemet er..
Nogen der har en ide til hvad der kunne være i vejen?
10. marts 2010 - 21:07 #1
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny (???) bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

http://www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/ ?
Avatar billede besle Nybegynder
11. marts 2010 - 08:17 #2
Ontopic: Har du prøvet at reinstalle spillet, er det en pirat-kopi, og har du installeret alle patches?

Har du prøvet at køre spillet som admin ?
Avatar billede w0818 Nybegynder
11. marts 2010 - 21:42 #3
Ontopic: det er ikke en pirat kopi, har prøvet at geninstallere, hvilke patches og hvordan? er admin på PC'en hvis det er det du mener?
Karise: tak, lader dog spørgsmålet være åbent, hvis det skulle komme flere beskeder...
Avatar billede besle Nybegynder
12. marts 2010 - 08:20 #4
patches er opdateringer til spil, og som regel indeholder de fixes mod bugs.
så vidt jeg kan se er der fra version 1.1 til 1.7, her har du et link til de forskellige patches:
http://www.filefront.com/listing/pub2/Call-Of-Duty-World-At-War/Official-Patches