Avatar billede softe Nybegynder
09. marts 2010 - 17:43 Der er 3 kommentarer

Start Up Weekend - for dig der brænder for iværksætteri og den gode idé

Hej,

Som medarrangør af det første Start Up Weekend event i Danmark, vil jeg gerne her på eksperten råbe op efter din hjælp, og samtidig forhåbentlig fange din interesse. Det er dig vi har brug for - eksperten!

Arrangementet er et Start Up Event der har til formål at ruske op i de danske iværksættere, give en konkret mulighed for at netværke og samtidig forhåbentlig få søsat "the next big thing".

Netværk? Ny innovativ idé? Konkret udformning - på bare 2 dage?

Læs mere på http://copenhagen.startupweekend.org/ eller følg os på @bootcampdk

Ekspert med iværksætter i kroppen? Vi glæder os til at se dig!

//Søren

ps. Håber ikke dette bliver betegnet som *spam*? Det er en såkaldt "freelance opgave" - men på dit eget initiativ.
Avatar billede JArndal Nybegynder
09. marts 2010 - 19:27 #1
hvis det endelig var spam, ville det ikke blive slettet alligevel, så vær du helt rolig :-)
Avatar billede softe Nybegynder
11. marts 2010 - 00:16 #2
:) Jeg er bare før kommet i uføre fordi jeg gerne, ganske velmenende, ville dele information med ekspert communitiet - og blev så hurtigt råbt af - muligvis selvforskyldt.

Men men... Starup Weekend er et stærkt iværksætter initiativ - så måske du selv skal med på vognen?
Avatar billede JArndal Nybegynder
11. marts 2010 - 20:52 #3
hehe, jeg tvivler lidt :)

Bor i Odense og er 14 år, såå ;)