Avatar billede dennism Nybegynder
19. juli 2001 - 11:25 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Logo til fodboldsiden.dk

Jeg søger en som gider lave et logo til fodboldsiden.dk... Det er lige meget med farver og sådan noget, da jeg ikke har lavet mit design endnu...
Det eneste jeg kræver er at det skal være et topbar logo, som de fx. har på Onside.dk !

Gider du hjælpe ?
Avatar billede frankbirkmoller Nybegynder
19. juli 2001 - 12:56 #1
kan du bruge det www.starvision.dk/fbs.gif
Avatar billede dennism Nybegynder
19. juli 2001 - 14:19 #2
-- frankbirkmoller

Nej, desværre ikke...

Ved du hvorfor der ikke er andre der har prøver ?
Der plejer altid at kommen en masse!
Avatar billede guiron Nybegynder
19. juli 2001 - 14:51 #3
Hvordan skal det være størrelses mæssigt.. ligesom på onside??

Samme stil??

Hvis du venter med at acceptere andre forslag vil jeg godt lave et ordentligt et til dig, men det tager lidt tid, og jeg gider ikke hvis du accepterer et andet, inden jeg har lavet mit færdigt.. *G*
Avatar billede frankbirkmoller Nybegynder
19. juli 2001 - 15:31 #4
bedre får du det ikke for 100 point...
Avatar billede dennism Nybegynder
19. juli 2001 - 15:41 #5
-- quiron

Jeg noget i stik og samme støresle som onside.dk... Gerne med nogle fodboldspillere også! Gerne Danskere...

Jeg skal nok vente med at acceptere. Hvis logoet bliver 100% så flot som jeg gerne vil have det skal du nok få 150 Point.
Avatar billede dennism Nybegynder
19. juli 2001 - 18:42 #6
-- quiron

Hvornår regner du med at lave det logo ?
Avatar billede yaief Nybegynder
19. juli 2001 - 20:28 #7
Tjaee... jeg tror sgu folker blevet trætte af at skulle lave professionelle logoer og bannere - man får enten at vide at det er for grimt/dårligt eller også får man en lille smule (ligegyldige?) point for noget der klart bør koste moneter... jeg gider i hvert fald ikke lave flere logoer/bannere...
Avatar billede guiron Nybegynder
19. juli 2001 - 21:18 #8
Jeg kan vel have det færdigt lørdag.

Også fodboldspillere??

Nu bliver du jo besværlig.. *G*

Skal nok se på det
Avatar billede dennism Nybegynder
19. juli 2001 - 21:35 #9
Jo, gerne nogle fodboldspillere i bagrund!!!
Avatar billede and.vang Nybegynder
20. juli 2001 - 15:37 #10
Jeg vil da også gerne prøve!! Men det bliver lidt dyrt hvis jeg skal ud og købe digitalkamera, og derefter tag til en landskamp, for at få fat i nogen gode billeder. De fleste andre er jo copyright\'et. Og jeg skal jo også næsten have en 400 mm teleoptik...hmm, men jeg kan vel bryge et eller andet sammen alligevel!

/Anders
Avatar billede and.vang Nybegynder
20. juli 2001 - 15:42 #11
Men kunne i ikke lade være med at kalde det et logo! Det er noget helt andet. Et logo, er egentlig bare et slags kendetegn for firmaet, organisationen eller som her et website. Skal vi ikke bare kalde det banner. Et logo, har heller ikke rigtig nogen fast størrelse. Så derfor: Banner!!

/Anders  :-)
Avatar billede dennism Nybegynder
21. juli 2001 - 17:27 #12
-- guiron

Får du tid idag ?
Avatar billede dennism Nybegynder
26. juli 2001 - 22:26 #13
-- guiron

Har du fået tid til at lave det logo ??

Det har været lørdag...
Avatar billede guiron Nybegynder
27. juli 2001 - 11:06 #14
Dennism > Jeg har lavet noget af det, men der er sket en frygtelig masse i mellemtiden.. Hvis du stadig gerne vil have noget, så bliver det ikke før tidligst tirsdag, da den står på bedsteforældre, god mad, slik, is, kage osv hele weekenden..

/Guiron
Avatar billede dennism Nybegynder
27. juli 2001 - 11:22 #15
-- quiron

OK... Jeg rejser til tyskland til næste søndag...
Skal vi så sige at når jeg vender hjem, så har du lave et logo, ogm så kigger jeg på det ?
Avatar billede dennism Nybegynder
05. august 2001 - 23:39 #16
-- quiron

Hvornår laver du det logo ?
Avatar billede dennism Nybegynder
12. august 2001 - 10:42 #17
-- Quiron

Hvis du ikke kommer med en kommentar inden iaften, så lukker jeg dette spm., og tager mine point...
Avatar billede dennism Nybegynder
12. august 2001 - 11:04 #18
Jeg lukker dette spm!