Avatar billede Imacuser Nybegynder
08. marts 2010 - 10:19 Der er 6 kommentarer

Flashtopbanner

Hejsa, jeg har et spørgsmål ang. en topbanner i flash, jeg har lige pt et billede i topbanneren, men der skulle gerne køre en flash i bunden af dette billede, forstået på den måde at der i toppen stationært skal stå et firmanavn, og under det skal der være en flash der skifter mellem et antal billeder....

Jeg har både flashen og billedet, men mangler at koble dem sammen, kom frisk...

-Mads
Avatar billede andersbro Nybegynder
08. marts 2010 - 10:50 #1
Kan du ikke bare lægge billedet ind i flash-filen?
Avatar billede Imacuser Nybegynder
08. marts 2010 - 11:05 #2
jo det kunne jeg godt...men så skifter det vel med?
det var jo ikke meningen, det skal være stationært,
Avatar billede andersbro Nybegynder
08. marts 2010 - 11:17 #3
Jeg forstår ikke hvad du mener...
Avatar billede Imacuser Nybegynder
08. marts 2010 - 11:19 #4
ok..jeg har en swf fil som skal ligge oven på et jpg billede...
Avatar billede Imacuser Nybegynder
08. marts 2010 - 11:20 #5
www.hjernebrud.dk/kirkegaard
i toppen skal jeg i stedet for de 3 små billeder have en flash kørende, men top teksten samt linierne skal være der hele tiden, altså ikke skifte..
Avatar billede andersbro Nybegynder
08. marts 2010 - 20:13 #6
Jeg ville ikke lægge swf'en ovenpå din jpg. Du kan sætte det op i html/css, således, at kun billederne er flash. Lav en div med den størrelse, billederne skal have og læg en flash i div'en. Så kan du skifte billederne i swf'en så tit som du lyster uden at røre resten.
Du vil i øvrigt få pænere billedkvalitet, hvis du eksporterer firmanavnet som gif eller png.