Avatar billede Choas Nybegynder
07. marts 2010 - 06:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke installere iMovie HD - venligst hjælp mig

Har haft problemer med at læse mts filer i iMovie, og har derfor prøvet at installere iMovie HD. iMovie HD vil ikke installeres før end jeg har installeret iLife 08, dette har jeg så gjort men når jeg igen prøver at installere iMovie HD kommer den samme meddelelse frem igen med at jeg skal have iLife 08 før end jeg kan fortsætte installationen. iLife 08 installationen forløb uden nogle fejl eller lignende, men kan dog ikke se at det har ændret noget på min Mac overhoved - burde jeg ikke det? Eller har jeg gjort noget forkert?

ps. er ikke en haj til teknik så bær over med mig hvis svaret er indlysende..

kh en meget uforstående Mac bruger.
Avatar billede kate59588 Nybegynder
11. maj 2010 - 14:07 #1
Software, der kan hjælpe dig med en masse på video konverteringer er MTS Video Converter for Mac, der nemt kan konvertere MTS filerne til mov på Mac uden at miste kvalitet.
Hvad jeg bruger er Pavtube MTS Covnerter MAC.The software ser ud til at gøre et ordentligt job. Jeg har haft gode resultater konvertering af. Mts filer til. Mov, med indstillingerne h.264, 1200, 1280 * 720, 25fps, aac.

http://www.pavtube.com/mts-converter-mac/
Avatar billede Choas Nybegynder
20. juni 2010 - 01:52 #2
Et meget sendt svar tilbage. Har fået det løst men vil nu alligevel give dig point for din vænlighed.