Avatar billede KaspeGOTproblems Nybegynder
06. marts 2010 - 17:51 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Ny Gamer PC

Hey eksperter

jeg går og skal ud & have en ny gamer pc da min gamle er brændt sammen, mine krav er rimelig høje til hvad jeg skal bruge den til

GTA IV = Alle settings på High med en stabil og god FPS
Crysis = Alle settings på High med en stabil og god fps
Starcraft 2 = Alle settings på Hihj med en stabil og god Fps

Mit maksimale budget er 8500,-
jeg fandt denne computere som jeg tror skulle kunne klare alle spil på max

http://topdata.dk/product.asp?product=6575

Kan i anbefale den til de spil som jeg nu skal bruge den til
og nej "hvorfor?" har i bedre forslag til en gamer pc(8500,-)
så skriv gerne  med de venligste hilsner Kasper Nielsen
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2010 - 17:53 #1
kan du bygge selv??
Avatar billede KaspeGOTproblems Nybegynder
06. marts 2010 - 17:59 #2
Jeg kan nok ikke selv bygge den, men jeg har vel nok et par kammerater som kan gøre for mig :)
Avatar billede Orchillion Nybegynder
06. marts 2010 - 18:34 #3
Ehm... Det ville helt klart være billigere og bedre at bygge din egen end at købe en færdiglavet du skal bare være sikker på at du kan eller dine venner kan da hvis i laver noget forket kan det gå ud over alle delene..
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2010 - 18:35 #4
ADM eller Intel
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2010 - 18:38 #5
Orchillion man skal være meget sikker på man kan
Avatar billede KaspeGOTproblems Nybegynder
06. marts 2010 - 19:09 #6
Jamen det er ikke noget problem, jeg har en kammerat som er IT-Teknikker :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. marts 2010 - 20:02 #7
#5...Det er ikke svært.
Har selv samlet min egen pc for ½ år siden, og det gik perfekt.
Avatar billede Orchillion Nybegynder
07. marts 2010 - 01:27 #8
Det er skam ikke svært men som sagt laver man 1 lille fejl kan det nemt gå helt galt ;) Jeg har skam også selv bygget min egen op..
Avatar billede Orchillion Nybegynder
07. marts 2010 - 01:29 #9
Men hvis vi lige vender tilbage til emnet så snakker du om at køre f.eks Crysis og GTA4 med fuld settings og sådan.. Hmm det kræver ikke det helt store slet ikke hvis du vil bruge 8500kr på computeren når du selv bygger den..
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2010 - 07:51 #10
http://www.fcomputer.dk/?show=lists_systems_view&list_id=8

prøv at samle en selv her så kan du jo bare finde delene billigere et andet sted.

m.v.h
Avatar billede KaspeGOTproblems Nybegynder
06. juli 2010 - 08:48 #11
Tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2010 - 09:15 #12
jo kasper men man plejer hvis man har fået et brugeligt svar at bede vedkommende lægge et svar du accepterer ellers svarer det til at gå fra mekanikkeren uden at betale. der skal man så jo nok ikke komme mere.

folk sidder ulønnede og hjælper dig og du lover dem noget og  overholder det ikke.

hvis du ikke modtog noget lægger du selv et svar og lukker spørgmålet men tilsyneladende har det været en hjælp