Avatar billede atorm Nybegynder
06. marts 2010 - 13:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vil ikke starte efter formatering

Hej har dummet mig og gjort et eller andet så min nye Asus 1101HA ikke kunne starte. Den skrev blot at BOOTMGR is missing - Press Crtl+alt+del to restart.

så har jeg prøvet at geninstallere Win 7 fra dvdén som fulgte med. Men problemet er det samme. Jeg kan sagtens genstallere men vil kun boote fra dvd'en. Dvs. Geninstallere påny. Jeg har så prøvet at lægge en Win XP på. Nøjagtigt det samme sker. (efter Win XP installationen har formateret og installeret, genstarter den og plejer at starte op med at sige at man skal trykke på en tast for at starte fra CDén. ) Den går direkte hen og genstarter fra CDén. Dvs. starter forfra.
Det CD/DVD drev jeg bruger er tilsluttet via USB. Hjælp.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2010 - 14:44 #1
Download KNOPPIX www.helgec.dk/knoppix.html og derfra kører du "gparted" jeg er tilbøjelig til at tro at sskidtet er startet med at oprette en Extended partition og derfor kan du ikke starte, men alt det kan du se via "gparted"
Avatar billede atorm Nybegynder
13. maj 2010 - 15:30 #2
Hej Helgec,
undskyld jeg har været sålænge om at vende tilbage. Jeg gjorde som du foreslog. Jeg havde lidt svært ved at forstå alt hvad der skete. Men på et tidspunkt spurgte den om jeg vil "fix problem" det sagde jeg yes til. Derefter var problemet væk. Tak.