Avatar billede BuKthebest Nybegynder
04. marts 2010 - 20:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at fjerne Programmer

Hej Seje Mennesker der er så kloge om alt det der Computer ting.

Jeg har et problem med at fjerne Et program der hedder CPL GUI.
Den siger jeg skal kontakt Systemadminstatore.
Ved ikke hvorfor jeg skal det. HJÆLP vil gerne have det fjernet.
Jeg har en ASUS F5 ENTERTAINMENT SYSTEM :D HJÆLP tak..
Avatar billede mugs Novice
04. marts 2010 - 20:56 #1
Og hvad har det lige med Access at gøre?
Avatar billede BuKthebest Nybegynder
04. marts 2010 - 21:01 #2
skulle vælge noget sry. har nok ikke den store forstand på computer. ved noget. men vidste ikke hvad jeg skulle vælge..??
05. marts 2010 - 09:13 #3
PS: Nu har du principielt lukket/slukket tråden, ved at [Acceptere] dit eget [svar]... ???
Avatar billede BuKthebest Nybegynder
12. marts 2010 - 22:01 #4
ja der var ikke nogle de rgad og svare... -.-''''
12. marts 2010 - 22:14 #5
Oprettet tor. d. 04. marts 2010 kl. 20:53:58

...ja der var ikke nogle der gad og svare... -.-''''

Lukket tor. d. 04. marts 2010 kl. 21:01:22

Ikke mange sekunder for et NON-Access Spørgsmål i Access gruppen ???