Avatar billede poullykke Nybegynder
04. marts 2010 - 20:48 Der er 1 løsning

Mit Bluetooth virker, men kan ikke finde nye enheder

Hej, jeg har en computer med indbygget bluetooth, og bluetooth forbindelsen virker fint mellem min mobiltelefon (dog kun via OVI programmet, hvis jeg prøver at etablere forbindelse direkte via bluetooth, kan det ikke lade sig gøre ),mit bluetooth headset virker også, men pludselig kan jeg ikke få andre enheder tilsluttet, hvis jeg går ind i bluetooth-enheder ( som er helt tom, også når mobilen og hovedtelefonerne er tilkoblet )og trykker på tilføj trådløs enhed, kommer der kun en tom side op. Jeg har lige købt en bluetooth mus, og min indbyggede bluetooth kan ikke finde den, men med den medfølgende usb-bluetooth virker den fint, men heller ikke med denne usb-bluetooth kan jeg se nogen enheder i kontrolpanel -> bluetooth-enheder.
Jeg håber at nogen kan hjælpe, så jeg igen kan koble nogle blutooth enheder til min computer.
Hilsen
Poul
Avatar billede poullykke Nybegynder
30. maj 2010 - 11:39 #1
Fik ikke noget svar