Avatar billede bais Juniormester
04. marts 2010 - 20:06 Der er 5 kommentarer

Valg af Bærbar til ca 8000 kr

Hej jeg vil gerne købe en ny bærbar til underholdning,og spil og alm brug der skal være firewire og harddisk med 7200 og 17 tommer skærm og eller hurtig jeg har selv fundet en her        http://kortlink.dk/7hak  men er der andre alternativer til ca 8000 kr ?

mvh Bais
Avatar billede BuKthebest Nybegynder
04. marts 2010 - 20:59 #1
Hej. Har en ven med sådanne en Bærbar. Hans begynde at fucke helt vildt.
Mit bedste råd er at købe en Tusiba, ASUS måske en accer. Men ikke hp de går lette i stykker og så er hp's opdateringer langsomt ud. Det er for at sige det rent ud NOGET LORT!!!
Avatar billede BuKthebest Nybegynder
04. marts 2010 - 21:17 #2
ER det ikke ved at være lukke TID???
Avatar billede w0818 Nybegynder
04. marts 2010 - 21:22 #3
hvis du vil have noget nær en top model så må det være denne: http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=99623&gruppe=PCnotevision
- hvis du vil have dansk tastetur, hvis ikke så tag et kig inde på www.deviltech.de

hvis du kan nøjes med lidt mindre kan du vælge denne, som jeg selv har bestilt:
http://www.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=389266&SamleMenuID=24&gruppe=7&Extended=&SiteID=6&Show_description=0&serie=&producent=Sony&utm_source=&utm_medium=&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=

det er de to bedste bud, skriv hvis du vil have flere...

- ps. mener også at vide at MSI G serien skulle være nogle udemærked maskiner, dog tror jeg vist nok deres processorer er lidt gammeldags, uden at kende dem nærmere....
Avatar billede BuKthebest Nybegynder
04. marts 2010 - 21:32 #4
Nej. hvis du skal have en Rigtig god GamerBærbar er det denne http://firesport.com.au/vicasus-f5-entertainment-computer--ad140609.htm jeg ved det er på enelsk men du kan finde også finde den på Dansk. Jeg bruger den selv til at spille på. MEGA GOD! hurtig opstart osv. Kan også godt god tage de andre men denne er bedre. men HUSK ikke køg NOGEN HP BÆRBAR!
Avatar billede w0818 Nybegynder
05. marts 2010 - 00:16 #5
undskyld, Bukthebest, men er den ikke håbløst forældet?
deres eget statement på hjemmesiden bevirker ikke den helt store velvilje for at kalde den en "gamer bærbar" = Its good for moderate gaming.