Avatar billede fogh Nybegynder
04. marts 2010 - 14:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skjule Gruppefod i Rapport ved udskrivning - hvis betingelse er opfyldt

Hej Eksperter,

Jeg har en rapport som indeholder nogle elementer i Gruppefoden som ikke skal udskrives for hvert "gennemløb", de skal kun vises hvis en betingelse er opfyldt. Jeg har fået elementerne skjult (via kode) hvis betingelsen er opfyldt.

Mit problem er, at selv når de er skjult optager de stadig pladsen i gruppefoden og der udskrives en blank side, selvom der ikke vises noget.

Så jeg har behov for at kunne "droppe" udskrivningen af GruppeFoden afhængig af om nogle betingelser er opfyldt.

En yderligere uddybning:

Grupper: Leder A, Leder B, Leder C
*****************************************************************
Rapport eksempel:

GruppeHoved: Leder A

GruppeFod: a) Vis kun Underrapport hvis den indeholder noget
          b) Vis Graf

GruppeHoved: Øvrige Ledere (Leder B, Leder C osv.)

GruppeFod: a) Vis kun Underrapport hvis den indeholder noget
          b) Skjul Graf
          = altså drop udskrift af hele Gruppefoden!
*****************************************************************

Det er lidt kryptisk - gav det mening?

Håber nogen kan hjælpe !!

pft Thomas
Avatar billede fogh Nybegynder
04. marts 2010 - 22:16 #1
Skulle måske have brugt en mere fængende overskrift...
Avatar billede fogh Nybegynder
18. august 2010 - 14:13 #2
Lukker fik aldrig hjælp