Avatar billede Tind22 Nybegynder
03. marts 2010 - 23:25 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Alienware bærbar M11x, 2 forskellige priser ? 200 point

Hej, jeg har fundet denne super lækre bærbar(Alienware M11x) der burde kunne klare det jeg har brug for i hverdagene, men mit problem er at jeg har fundet den til 2 forskellige priser.
Her står den på en dansk dell side til:
6.990 kr.-
http://www1.euro.dell.com/dk/da/hjemmet/B%C3%A6rbare-pc%27er/alienware-m11x/pd.aspx?refid=alienware-m11x&s=dhs&cs=dkdhs1&~ck=mn

Og på den engelske side til:
$799 (ifølge mit valuta program er 4.354 kr.-)
http://www.dell.com/content/products/productdetails.aspx/alienware-m11x?c=us&cs=19&l=en&s=dhs&~ck=mn

Har jeg fundet et super "genvej", har dell dummet sig eller har jeg bare dummet mig og overset noget ??
Avatar billede mchlbk Praktikant
03. marts 2010 - 23:59 #1
Det lyder jo godt, men har du sikret dig, at begge priser dækker over Windows på Dansk?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
04. marts 2010 - 00:21 #2
Husk at den danske pris inkluderer moms.

Derudover, kig på specifikationerne. Dells maskiner kan jo tilpasses efter behov, og standardkonfigurationen på de links du har givet er ikke de samme.

Fordele ved den danske:
Hurtigere RAM
Større og hurtigere harddisk
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. marts 2010 - 11:26 #3
+ æøå på tastatur.
Avatar billede Tind22 Nybegynder
04. marts 2010 - 11:57 #4
Kan man ik bare hente en sprogpakke :)
Avatar billede Tind22 Nybegynder
04. marts 2010 - 15:49 #5
Nu har jeg ikke rigtigt styr på det med moms, men ved i cirka hvor meget det kan blive ?
Avatar billede mchlbk Praktikant
04. marts 2010 - 17:27 #6
Jeg mener ikke du gratis kan ændre sprog. Det er muligvis ændret i Windows 7, men du bør tjekke det for at være sikker. Momsen på den engelske bliver ca. 1100 kr. med den pris du har opgivet.
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. marts 2010 - 17:35 #7
Ultimate kan der vist ændres sprog i. Fragten tilkommer også. Og tænk på at der ikke er æøå på tastaturet.
Avatar billede Tind22 Nybegynder
04. marts 2010 - 19:14 #8
Møg.. Så er den engelske version nok lidt udelukket.. troede lige jeg kunne spare en masse penge hehe.. Tak for hjælpen alle sammen, hvordan pokker gir jeg point ud ??
Avatar billede Tind94 Nybegynder
07. marts 2010 - 02:49 #9
jaa..
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. marts 2010 - 14:27 #10
tind22 -> tind94 ???
Avatar billede Tind22 Nybegynder
08. marts 2010 - 15:54 #11
Fandt den gamle bruger frem.. og ingen kom frem med nogle "svar" efter flere dage gad jeg ikk vente mere..
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. marts 2010 - 16:24 #12
Men hallo, man kan sgu da ikke bare oprette en bruger og overføre point til en anden bruger....
Avatar billede TheNovaraptor Nybegynder
05. maj 2013 - 16:26 #13
Hej du skal huske at lægge told og fragt i det koster jo noget og få sendt den :)