Avatar billede growl Nybegynder
03. marts 2010 - 22:21 Der er 4 kommentarer

Langsom download

Hej eksperter,

mit internet er begyndt at opføre sig mærkeligt når jeg downloader filer. Vi har eftersigende (kilde: min far) lige fået opgraderet til 12mbit fra Fullrate, men når jeg downloader er hastigheden kun 150kB/s, hvor den før var 1000kB/s da vi havde 10mbit. Jeg bruger mac, firefox og til download bruger jeg Downthemall-plugin. Det der så springer mig i øjnene er, at jeg plejer kun at downloade to filer af gangen, så forbindelsen var delt op i 500kB/s*2, hvis I forstår. Men nu downloades filerne som sagt kun med 150kB/s. Derimod, hvis jeg vælger at sætte flere downloads til, så downloader de OGSÅ med 150kB/s, hvorimod den før så ville have delt de 1000kB/s op i tre. Hvordan kan det være? Det virker som om, at der er overskud af forbindelse, som ikke bliver brugt. Hvordan får jeg den til igen at bruge alt hvad den har på det der nu engang bliver downloadet?

jeg er ret uteknisk, så bare spørg hvis der er vigtige informationer jeg har udeladt, eller generelt formuleret mig dumt
Avatar billede Klausenbusk Nybegynder
03. marts 2010 - 22:26 #1
Det kan være dem du download fra som har en langsom forbindelse.
Kør den her test og sig hvad den siger
http://hastighedstest.tdc.dk/ i upload og download
Avatar billede growl Nybegynder
03. marts 2010 - 22:36 #2
Well, jeg downloader fra Rapidshare og har en account, så det burde da ikke være det? Jeg har lavet to tests. En på Fullrate og en jeg googlede mig til, og begge kom frem til 10down og 0.8up
Avatar billede Klausenbusk Nybegynder
03. marts 2010 - 22:54 #3
Hvis du googler Downthemall-plugin limit download speed burde du kunne finde noget.
Du kunne også prøve firefox limit download speed og måske tilføje help
Kan ikke selv hjælpe mere idag skal i seng, men håber du får løst dit problem
Avatar billede growl Nybegynder
03. marts 2010 - 23:08 #4
Du skal have tak for din tid. Jeg kigger på det imorgen (: