Avatar billede jct Nybegynder
03. marts 2010 - 13:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opdatere AD brugere

Er der nogen der kan hjælpe med et VBscript til opdatering af brugerinformationer på AD, eks. stilling - telefon o.s.v, meget gerne et der tager oplysningerne fra et excelark
Avatar billede Morten Nybegynder
30. marts 2010 - 15:48 #1
Hej JCT

Jeg kan ikke hjælpe dig med et script, der imod kan jeg henvise til noget Freeware som jeg har haft stor glæde af, det hedder:

Bulk Update AD fra WiseSoft

Kanon til og her kan du også en masse med excel...

venlig hilsen
Morten
Avatar billede jct Nybegynder
30. marts 2010 - 15:54 #2
Har fra anden side fået et script som løser opgaven med at indlæse rettelserne fra et excel regneark.