Avatar billede gogion Nybegynder
01. marts 2010 - 15:32 Der er 8 kommentarer

Fladskærm i sigte!

Hej

Jeg skal snart ud og købe nyt fladskærm, jeg har ca. 7500kr at kaste om mig med.

Har søgt lidt på nette og fundet følgende moddeler

http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=501179

http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=533100&q=le40b650&sp=

http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=629637&q=LE40B750&sp=

Hvad syntes i er det bedste til prisen ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. marts 2010 - 15:37 #1
Sony

Samsung har desværre en ret høj rma rate (på dansk: en del relamationssager).
Avatar billede Bodillen Nybegynder
01. marts 2010 - 17:04 #2
Avatar billede gogion Nybegynder
02. marts 2010 - 01:15 #3
Det kunne også være en mulighed, men har bare svært ved at se hvad lige den model du har fundet kan ? som er der usb indgange er det full hd osv.

:)
Avatar billede gogion Nybegynder
02. marts 2010 - 01:21 #4
ahhh har fundet det...

Man må gerne komme med forslag til bedre modeller hvis beløbet ca. er 7500kr. , og gerne med en lille begrundelse på hvorfor jeg netop skulle købe netop den fladskærm.
Avatar billede falster Ekspert
02. marts 2010 - 16:49 #5
Fsv. angår LCD (altså ikke LED eller plasma):

Hold dig til Sony (W5500-serien, hvis den stadig kan fås eller den nye X500-serie), eller Philips fra PFL8404-serien og opad, så langt din prisramme kan holde.
Avatar billede gogion Nybegynder
03. marts 2010 - 00:57 #6
Ok, har jo også fundet en fladskærm fra sony netop i W5500 serien :D , er det en fladskærm du selv ejer eller har gjort ?
Avatar billede falster Ekspert
03. marts 2010 - 09:19 #7
Nope

Alt er fra netstudier og bekendte, som har tilsvarende.

Indenfor din beløbsramme og LCD er jeg ret sikker på min anbefaling :-)
Avatar billede gogion Nybegynder
04. marts 2010 - 00:32 #8
Det lyder som om at de fleste vil have mig til at købe sony, så tror mit valg bliver

http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=501179

Medmindre andre vil mod argumentere for en anden model, så er mine øjne sat på sony's. Desunden har jeg selv kun hørt godt om sony, men regnede ikke med samsung ville blive dizzet på fladskærms marked :)