Avatar billede Hansx Nybegynder
01. marts 2010 - 11:13 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Anbefal webhotel- asp.net

Hej alle sammen,
Jeg skal meget snart brug en BILLIG og stabil webhotel til min applikation som er programmeret:

Asp.net 3.5
MSSQL express 2008
Javascript
Ajax 3..x.x

Kender i en GOD webhote/ serverplads....?
Avatar billede Claus Mattsson Nybegynder
01. marts 2010 - 11:31 #1
Jeg er på Surftown. Det fungere rigtig godt og til en hæderlig pris.
Avatar billede Hansx Nybegynder
01. marts 2010 - 11:42 #2
Surftown tilbyder vist ikke Mssql...eller er det Ajax?!
Avatar billede Claus Mattsson Nybegynder
01. marts 2010 - 12:13 #3
Har fri tilgang til MSSQL'er... Ajax er også muligt, så vidt jeg kan se...?
Avatar billede Hansx Nybegynder
01. marts 2010 - 13:09 #4
Jeg har fået dette svar fra surftown

Tak for din henvendelse.

Vores database server er en MSSQL 2005, så hvorvidt du benytter nogle ting i din DB opsætning, som ikke kan fungere i 2005 har jeg desværre ikke mulighed for at oplyse dig om. Derudover har vi ikke ajax components installeret på vores webservere, så derfor må mit svar være at din side desværre ikke kan afvikles på vores serversetup.
Avatar billede Claus Mattsson Nybegynder
01. marts 2010 - 13:42 #5
Ja så er det jo ikke en mulighed...
Avatar billede platik Nybegynder
01. marts 2010 - 16:27 #6
http://www.unoeuro.com/ har dog ikke selv nogen erfaringer med dem.
Avatar billede janus_007 Nybegynder
01. marts 2010 - 19:05 #7
Jeg kan anbefale www.yourhost.dk, de har MsSql :)

Mht. Ajax er det jo dårlig skik at bruge Microsoft Ajax, da denne reloader hele kildekoden hvergang, men de har det dog :)
Avatar billede dar86 Nybegynder
01. marts 2010 - 20:32 #8
Har selv surftown og synes det kører rigtig godt.
Mht. om de kan køre AJAX så skulle det vist ikke være noget problem jf. http://blog.surftown.dk/driftsinformation/l%C3%B8sning-til-windows-kunder/

hvori der under kommentarerne er en udtalelse fra Thomas Folmann (Surftown ansat) om at det er muligt.

I tilfælde af du skulle vælge surftown kan du bruge dette link og spare 15%
http://order.surftown.dk/HostingAccount.aspx?reseller=cust93293
Ja det er et reseller link hvor jeg i så fald også vil få penge uden at det bliver dyere for dig :)
Avatar billede csvendsen Nybegynder
02. marts 2010 - 05:07 #9
Jeg har min hjemmeside hosted hos Surftown, hvor flere sider indeholder Ajax, benytter MSSQL, og det virker ok.

Man skal dog oprette en ekstern database adgang, når man vil ind via remote til ens database.
Der kan oprettes op til 10 ip-adresser.

Hvis man ikke har fast IP, må man oprette en ny adgang hvis adressen skifter. Man kan slette gamle IP og oprette nye, så jeg synes ikke det er noget problem.
Avatar billede madand Nybegynder
02. marts 2010 - 09:06 #10
Jeg har min hos Unoeuro fordi de understøtter ASP.NET MVC
Avatar billede Hansx Nybegynder
02. marts 2010 - 09:35 #11
Hej csvendsen ,

Hvad mener du med Man skal dog oprette en ekstern database adgang?
Avatar billede FarmerHE Nybegynder
02. marts 2010 - 13:08 #12
Hansx der kan jeg svare

Hvis du ønsker adgang til databasen andet end localhost (dvs. at du vil oprette forbindelse fra noget der ikke ligger på webserveren) skal du tilføje din IP til en liste over IP adr. der kan forbinde eksternt.

Giver en ekstra sikkerhed og samtidig mulighed for at man kan logge direkte på databasen fra sin IDE.
Avatar billede Hansx Nybegynder
02. marts 2010 - 13:29 #13
Hehe taak
har aldrig prøvet det før, så det lyder lidt sort for mig...

Men jeg skal vel ikek betale eller købe ekstra opret forbinde ekstern når jeg bestiller et webhotel fra surftown vel ?
Avatar billede FarmerHE Nybegynder
02. marts 2010 - 17:15 #14
Nej det skal der ikke det er med i prisen (skal så nævnes at mange andre slet ikke har muligheden for det)

Mvh
HE
Avatar billede Hansx Nybegynder
24. juli 2010 - 15:56 #15
Taaak
Avatar billede arne_v Ekspert
24. juli 2010 - 19:56 #16
Og du tog selv point fordi??