Avatar billede kapeshape Nybegynder
01. marts 2010 - 10:53 Der er 8 kommentarer

opgradering

Hejsa,

Har windows 7 RC på PC'en. Får en meddelse om at den snart udløber samt diverse konsekvenser.

Når jeg køber en orig. windows 7 er der så behov for den installere systemet påny eller går den bare ind og verificere??

Jeg har en masse liggende på og orker næsten ikke at tage back up af vpn, disig, osv osv.
Avatar billede nickwan Nybegynder
01. marts 2010 - 10:57 #1
Avatar billede kapeshape Nybegynder
01. marts 2010 - 11:06 #2
Tusind tak for svaret!
Avatar billede kapeshape Nybegynder
01. marts 2010 - 11:09 #3
Er der måske et tool/hack på hvordan man kan snyde den til at tro den ikke køre RC'en..
Avatar billede nickwan Nybegynder
01. marts 2010 - 11:27 #4
altså der fintes jo diverse cracks og loadere på nettet men de er jo ikke lovlige?
den der rc version er det noget du har betalt for?
Avatar billede kapeshape Nybegynder
01. marts 2010 - 11:32 #5
Nej, jeg hentede den fra microsoft.com

Tror sgu bare jeg nuppper den besværlige vej.. Typisk microsoft. De kunne lære en masse af osx. Der fra sgu ikke alle de problemer ved opgraderinger.
Avatar billede nickwan Nybegynder
01. marts 2010 - 11:42 #6
ja det har du ret i, men husk at tage en backup af din pc inden du opdatere i tilfælde af der skulle opstå fejl :)
Avatar billede kapeshape Nybegynder
01. marts 2010 - 12:09 #7
Yes, og tak.
Avatar billede nickwan Nybegynder
01. marts 2010 - 12:13 #8
husk at lukke dine spørgsmål :)