Avatar billede scorpio Nybegynder
18. juli 2001 - 23:18 Der er 2 kommentarer

APACHE på Windows og FP Extensions

Kort og godt:

Er der nogen der ved, om man kan installere Frontpage Extensions på Windowsudgaven af APACHE. PWS er ikke tilstrækkelig stabil, og også for langsom!! Jeg kører også Apache med FPE under Linux og det fungerer fint.
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. juli 2001 - 05:04 #1
... hvorfor vil man dog skifte til Win hvis man har linux koerende og endda koerer fint *wonder*
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
30. august 2004 - 12:29 #2
leder efter den samme løsning er der ingen der kan hjælpe scorpio og mig