Avatar billede speedpii Nybegynder
28. februar 2010 - 15:18 Der er 3 kommentarer

sort skærm efter installation af driver til ati radeon 4650 på acer aspire 8530g

har opgraderet min acer aspire 8530g fra wista til windows 7, og hver gang jeg forsøger at installere mit grafikkort (ati mobility radeon 4650 hd) går skærmen i sort når pcen starter op i windows.. nogen råd?
Avatar billede off-line Nybegynder
28. februar 2010 - 15:48 #1
Har du prøvet i fejlsikker tilstand? Måske kører skærmen i en
forkert opløsning?
Avatar billede speedpii Nybegynder
28. februar 2010 - 15:53 #2
jeg har forsøgt at ændre det fra fejlsikker tilstand, men den starter jo op i lav indstilling hver gang? hvis jeg ændre skærmopløsningen i fejlsikker tilstand, ændre den jo ikke opløsningen når jeg starter computeren op normalt?
Avatar billede nickwan Nybegynder
28. februar 2010 - 16:16 #3
det kan være at den automatisk installere grafikkortdriver når du installere win 7 så prøv at se om der er installeret noget i forvejen og hvis der er det så slet den og installer den nye du har downloaded.

for hvis du har 2 grafikkortdrivere på en gang kan det godt give problemer så som at skærmen går i sort:)