Avatar billede iwersen Nybegynder
27. februar 2010 - 17:24 Der er 2 kommentarer

Msi wind kører dårligt med winddows 7

Hej Eksperter

Jeg har en MSI wind u100 med 2GB ram, 250GB hd og 1.6Ghz processor.

Den har kørt med XP i noget tid, hvilket kørte OK.

Nu har jeg så opgraderet til windows 7. Men siden jeg gjorde det har den kørt rigtigt langsomt.

Hvis jeg fx loader et website imens jeg hører musik fra itunes, så hakker musikken kraftigt. Jeg kan heller ikke streame et youtube-klip før den har loadet helt færdigt, ellers hakker lyden også rigtigt meget.

Hvad kan dette skyldes?

Mvh Iwersen
27. februar 2010 - 17:26 #1
Har du 100% styr på WIN7 driverpakker til din Hardware ?

---

For du virker ikke til at have styr på dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/iwersen (Dem der ikke er grønne)
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede iwersen Nybegynder
27. februar 2010 - 18:04 #2
De tidligere tråde har ikke noget med denne maskine at gøre, jeg vil dog ikke påstå at have 100% styr på WIN7 driverne:)

Er det fordi jeg ikke har opdateret dem til min maskine?