Avatar billede Henriksen60 Nybegynder
27. februar 2010 - 12:02 Der er 6 kommentarer

Batteri, der ikke oplader

Min Dell inspiron 1525, kan kun oplade til 60 % hvorefter der står "60 % (tilsluttet, oplader ikke)".

Er der en løsning på det?

Jeg havde egentlig opgivet håber om at få mere liv i batteriet, men efter inspiration fra denne tråd:
http://www.eksperten.dk/spm/824282#reply_7550343

Håber jeg at nogle kan hjælpe mig.
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2010 - 13:24 #1
test det med denne her

http://www.mydigitallife.info/2009/08/12/download-free-batterycare-to-monitor-laptop-battery/

den kan ikke lave batteriet men skulle sladre en del.

m.v.h
Avatar billede Henriksen60 Nybegynder
27. februar 2010 - 13:48 #2
Bare lige så jeg er sikker? Programmet du anbefaler, det overvåger bare mit batteri og sladre, som du siger, hvis der er noget galt ikk? Men hvad er det for noget med at det tømmer batteriet?
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2010 - 09:00 #3
brug kommentar når du skriver herinde - svar er til lukning af spørgsmål - hvis du ikke modtager noget brugeligt sender du selv et svar og accepterer  - så er det lukket
hvis du modtager noget du syntes er brugeligt beder du vedkommende om at lægge et svar du accepterer

læs lige første linie i link #1
Avatar billede Henriksen60 Nybegynder
28. februar 2010 - 16:44 #4
Modtaget.

Nu har jeg hentet og lagt programmet ind. Men jeg forstår stadig ikke hvad jeg skal bruge de data, den giver mig til, til?
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2010 - 08:24 #5
How to take care your laptop battery? BatteryCare is a software utility that designed to optimize the usage and performance of the laptop battery. The utility able to monitor the battery discharge cycles and helps increasing its autonomy and improving its lifetime.

hvis det ikke kan give dig en ide så er vejen jo bare et nyt batteri
sværere er den ikke
Avatar billede kinginkvong Nybegynder
08. august 2010 - 21:35 #6
Hej jeg, jeg tror jeg har samme problem med min XPS M1530. Fik du løst dit problem?