Avatar billede imma Forsker
27. februar 2010 - 11:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fra bærbar HDMI til fladskærm

Hejsa har lige købt mig en Acer Aspire 5740G. Der er HDMI udgang, og det fungerer sådan set også helt okay . Den fungerer fint hen til mit lg 50ps8000 fjernsyn, men da den bærbare computer kun har 1366x ? og er widescreen så følger den slet ikke billedet ud på fladskærmen kan man ændre det på nogen måde..

på forhånd tak
Avatar billede Krist29 Nybegynder
27. februar 2010 - 12:12 #1
Hvis du har NVIDIA grafikkort kan du højreklikke på skrivebordet og klikke NVIDIA kontrolpanel, og der vil poppe et vindue op.
I kolonnen i venstre side kan du trykke rediger fladskælmskalering...
Avatar billede imma Forsker
28. februar 2010 - 16:10 #2
Det er desværre ikke nvidia men ati radeon
Avatar billede scapegoat_stefan Nybegynder
01. marts 2010 - 09:21 #3
Så skal du indstille det i Catalyst Control Centre. Det ligger som et program under Start->Programmer->ATI