Avatar billede durany Nybegynder
25. februar 2010 - 13:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Wordpress Haj/Ekspert eller bare god... :)

Hej

Jeg vidst ikke lige hvilken kategori dette skulle ind under. Da det er design af et website, håber jeg at der er nogen wordpress hajer her.

Jeg igang med at renovere mit site om til Wordpress. I praksis skal jeg bare overføre mit indhold fra sitebuilder fra surftown til wordpress tema. Det burde være meget nemt. Derfor håber jeg der er en wordpress haj der lige kan hjælpe mig med nogle af tingene.. meget gerne over msn..
Jeg laver selv sitet, det er lige nogle småting jeg kan gå i stå i.. Så er det meget rart man lige kan spørge og få konkret svar end at google løs og falder over alt mulig andet info og bruge meget ekstra tid.

Som sagt så det nogle hurtige små spørgsmål som hjælper mig rigtig meget..

Nogen der har lyst til give en hjælpende hånd ?
Avatar billede durany Nybegynder
26. februar 2010 - 15:03 #1
Er der nogen der har forslag til hvor indlægget skal være hvis jeg gerne vil have hjælp?
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
27. februar 2010 - 21:19 #2
Prøv under "Job & Opgaver"
Avatar billede martch17 Nybegynder
01. marts 2010 - 08:47 #3
Prøv at google Anders Saugstrup. Han er en haj til wordpress og især til at søgemaskineoptimere dem efterfølgende.
Avatar billede durany Nybegynder
07. marts 2010 - 21:08 #4
Det skulle som sagt ikke være det helt store..

Har ikke tænkt mig betale for pr påbegyndt time til flere hundred kroner for at vide hvilket sted i scriptet jeg skal ændre for at sætte en ny linie ind m.m.

Altså det er simple spørgsmål som en god bruger hurtig og nemt ville kunne svare på..
Avatar billede martch17 Nybegynder
07. marts 2010 - 22:05 #5
Nu kender jeg Anders og ved at han gerne vil hjælpe i det omfang det kan lade sig gøre, men når det er sagt, så har han både bolig, hustru og barn, så han gider heller ikke at spendere hele sin frtid uden at få en indkomst.

Men er det småting, så koster det jo ikke noget at spørge ham og ellers er der jo bare at søge de gratis ressourcer igennem.

Han er ikke kendt for at taksere en, så snart du kontakter ham ;o)

Giv det et skud!

De bedste hilsener

Martin
Avatar billede durany Nybegynder
22. marts 2010 - 13:01 #6
Super

Det prøver jeg, men først prøver jeg også selv at sætte mig ind i det, så jeg ikke spørger dumt :)

Tak for hjælpen. Du har fået point.
Avatar billede martch17 Nybegynder
22. marts 2010 - 13:27 #7
Tak jeg håber det lykkes for dig.

mvh

Martin