Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2010 - 20:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Et godt begynderprogram til hjemmesider

Kender til et program, det evt kunne være godt, som begynder, at lave en hjemmeside med.

Håber nogen har et forslag ?
Avatar billede Sensity Nybegynder
24. februar 2010 - 21:03 #1
hej.

Da jeg begyndte på html søgte jeg på google og fandt programmet Kompozer, som er et ganske godt program som har den funktion (WYSIWYG) hvad du ser er hvad du får.
Så kiggede jeg på source filen og lærte en del igennem der.

Download Link Til kompozer: https://sourceforge.net/projects/kompozer/files/current/0.8b2/win32/exe/kompozer-0.8b2.da.win32.exe/download

Installer og kør.

/sensity
Avatar billede perolsen Novice
24. februar 2010 - 21:09 #2
hej
jeg bruger selv Alligator Flash Designer 8

og jeg er super glad for det

men prøv at se på det http://www.flashdesignerzone.com/tutorials/

Hilsen
Per
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2010 - 22:14 #3
Jeg vil gerne sige at en anden har nævnt at Frontpage ville være godt. Er selv meget usikker på det, men jo ikke om det er rigtigt
Avatar billede agni Nybegynder
25. februar 2010 - 11:14 #4
hej
Frontpage er et udgået program som ikke længere updates,
så det ville jeg nok ikke vælge i dag.

Som sentity skriver er kompozer et aldeles godt begynderprogrem,
det er jeg selv også startet med, og så er det gratis.

Se evt. her på ludvigs hjørne,
www.kimludvigsen.dk/index.php
lidt nede på siden under hjemmeside, det er på dansk.

Vi er senere gået over til mest at bruge et CMS,
her er php-fusion lækkert at begynde med.
www.php-fusion.dk/news.php
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2010 - 12:28 #5
Tak for besværet.

Nu ved jeg hvad jeg skal kikke efter og se nærmere på både Kompoze og Alligator Flash Designer 8. De ser begge spændende ud.
Vil andre der har deltaget i denne tråd og ønsker point også
lige lægge et svar ?