Avatar billede jarner Nybegynder
24. februar 2010 - 13:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Benytte form-elementer der er hentet ind med AJAX

Hej Eksperter!

Jeg har en form hvorfra der skal submittes en masse forskellige $_POST-variabler.
Jeg henter ekstra form-elementer ind vha. et AJAX-kald, fx. klikkes der på en tekst der får javascript til at indsætte nye elementer på siden. Disse fremgår derfor heller ikke i kildekoden, da den kun viser den oprindeligt indlæste side.
Når jeg submitter formen med de nye elementer, ser det ikke ud som om den tager de nye felter med?
Er der en måde at omgå det på?
Avatar billede repox Seniormester
24. februar 2010 - 13:13 #1
Det er svært at sige, når vi skal sidde og gætte på din kode; det kunne jo være en fejl 40...
Avatar billede jarner Nybegynder
24. februar 2010 - 13:30 #2
repox - du havde ret! :)
Det var en fejl 40. Det var fordi jeg troede form-variabler ikke blev sendt med når man importerede dem med javascript, men det viser de sig at gøre hvis man gør det ordenligt. min fejl.

Du gav det rigtige svar, så smid et :p
Avatar billede repox Seniormester
24. februar 2010 - 13:37 #3
Det fik du her...