Avatar billede Beach Mester
23. februar 2010 - 20:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mozilla 3.6 & Nordea netbank

Andre der har oplevet problemer med Subj...?
Virker fino med den gamle Ver. 3.5.7

Når jeg kommer til Login vises det normalt hvide vindue med "find sikkerhedsnøgle mm..." som et helt sort felt.

Går jeg til "Tjek din computers opsætning" så er der et rødt hak ved FireFox 3.6, mens de anbefaler at downloade selv samme program her->
http://www.nordea.dk/Privat/Internet%2bog%2btelefon/R%C3%A5dgivning%2bom%2binternet%2bog%2btelefon/Sikkerhedsopdateringer/48402.html?strcorecontentarea=130

...Bare mig der ikke fatter en brik?

//B
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. februar 2010 - 08:39 #1
Jeg har lige testet Nordea med FF 3.6 og her virker det fint.
Det skal dog siges, at jeg før har oplevet problemer med Nordea Netbank. Hvad løsningen har været, ved jeg ikke helt, men prøv at afinstallere alt Java og installere Java igen.
Avatar billede Beach Mester
28. februar 2010 - 18:47 #2
Hmm... Har prøvet at af- og gen -installere jave på den ene maskine med Firefox 3.6, det gav ikke noget. Har her til aften så forsøgt på min alm. computer igen, og nu virker det pludseligt som det skal...
Der er godt nok sort skærm i nogle sek. inden man kan se den loader programmet ind, men der er hul, og det er det vigtigste:-)

Om det er banken der har tilrettet eller hvad, det får vi alm. brugere nok aldrig svar på!

Kaster du lige et svar så du kan få point som tak for indsatsen?

//B
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. februar 2010 - 20:43 #3
Prøv evt. med at genstarte computeren efter afinstallation af Java og før installation af det igen.
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. februar 2010 - 20:44 #4
Og grunden til, at at den står nogle sekunder, er sikkert imens Java starter. Min computer står også et par sekunder.
Avatar billede Beach Mester
01. marts 2010 - 02:45 #5
Får lige prøvet det af på en af de andre computere, ville jo være øv hvis der pludseligt blev lukket igen:-)
Takker for hjælpen

//B