Avatar billede aks1 Nybegynder
23. februar 2010 - 15:10 Der er 1 løsning

Kodeord Playstation3 til PC

Hey derude :)

Jeg har erhvervet mig en PS3, en bærbar(Win.7) og installeret dette program: http://ps3mediaserver.org/forum/index.php

Mit problem, eller problem og problem, lad os snare kalde det en lille urolighed ( :) ) opstår i at vi har en lejer boende, vedkommende er selvfølgelig hooket op på vores hjemmenetværk. Jeg ved at han til tider låner en PS3.
Nu er det altså ikke fordi jeg har alverdens at skjule, dog vil jeg stadig gerne beholde mit privat liv for mig selv, og ønsker derfor ikke at han har mulighed for at hoppe ind på min PC når mit mediacenter er slået til.

Kender I en metode så jeg kan sørge for at jeg stadig beholder P'et i PC? :P
Avatar billede aks1 Nybegynder
19. marts 2010 - 14:59 #1
Det ser ud til at jeg er den eneste der måtte have sådan et behov :-(